X

+38(097) 026-11-93, +38(050) 445-68-22

г. Киев, ул. Регенераторная 4, корпус 12, оф.202,            ЖК "КОМФОРТ ТАУН"

подивитись на карті

  • Гра Павук

    450.00
    300.00
    грн

    кількість:

    Матеріал: Болонія, резинка

    У наборі один павук + мішечок
    Розмір: довжина одного промінчика - 75 см
    Дуже добре тягнеться

    Реквізит "Восьминіг", "Павук" "Сонечко"

    Ще один варіант реквізиту  "Кільце з перешкодами". Завдяки своїй компактності, він не займе багато місця в сумці і буде відмінним доповненням будь-якого свята. Ми пропонуємо вам кілька варіантів ігор з цим реквізитом.

    • Гра «Лабіринт». Запросіть гравців взяти одне з щупалець восьминога (ноги павука, сонячного променя) і сформувати заплутаний лабіринт разом. Завдання одного з гравців пройти через нього, не торкаючись жодної з резинок. Якщо робота не завершена, гравець займає місце того учасника, резинки, якого  він торкнувся. Гра продовжується доти, доки всі не пройдуть через лабіринт.
    • Гра «Морський футбол». Об'єднайте дітей у дві команди. Наприклад, з правої сторони команда - "Пірати",  з лівої -"акули". Завдання гравців, що беруть резинку, кинути маленьку кульку так, щоб вона вилетіла з ігрового поля (щупалець), якщо це вдається, то команді за межі, якої вилетіла кулька  зараховується 1 гол. Гра продовжується до 15 голів. Не можна торкатися м'яча руками, головою або іншими частинами тіла, можна використовувати тільки реквізит.
    • Гра "Перемісти елемент". Об'єднайте дітей у дві команди і запропонуйте їм переміщати предмети (кубики, пластикові, або повітряні кульки) за допомогою реквізиту. Щоб гра вдалася, потрібно натягнути резинку і рухатися дуже акуратно. Якщо елемент падає, команда повертається на вихідну позицію і не піднімає його. Команда, яка перенесла більше предметів виграє.
    • Гра «Кушаки». За командою ведучого, гравці, тримаючись за одну з резинок, завертаються в неї на рівні талії. Ведучий вказує заздалегідь "кодове" слово, чуючи яке гравці повинні розкрутитися з резинки. Той, хто робить це останнім, вибуває з гри. Ведучий називає слова, які схожі по звучанню на кодове слово. Наприклад, кодове слово «акула». Ведучий перераховує: аквамарин, Алла, акваріум, Akuna-Matata і в найнесподіваніший момент, говорить: "акула".
    • Гра «Плетінь». Гравці беруться однією рукою за резинку, інша залишається вільно. По музичному сигналі учасники йдуть у колі, щойно музика вимикається, ведучий називає номер, наприклад, «два». Завдання гравців-сплести гумку з учасником, що стоїть пліч-а-пліч двічі. Гра продовжується до тих пір, поки не закінчиться довжина резинки.

Залиште Ваш коментар